Forum klanowe
Przyjacielski Rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 450 PLN
Rapier Trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 20
Cena sprzedaży: 2 400 PLN
jak narazie tyle ale bedzie lepiej jetem dobrej mysli
Offline
Rapier Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +15, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 3
Offline
Gość
Znalazłem dziś na wyprawie Oszczep
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 50
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 19
Cena sprzedaży: 8 750 PLN
Kurtka Gwardzisty ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 10
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 7 500 PLN
Ostatnio edytowany przez djrazor (2008-02-26 21:30:37)
Kryształowy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN
moje ostatnie znalezisko
Offline
Gość
Chwalić się nie będę ciekawymi przedmiotami, bo popsuję wam zabawę z ciekawymi zabawkami ( podpowiedź - istnieją zestawy przedmiotów: Hełm, Spodnie i Zbroja lub Amulet i Dwa Pierścienie jednakowego typu nawzajem wzmacniają swoje działanie )
Opiekuńcza Maczuga Mocy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 39
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, PKT ŻYCIA +20 %, -250 litrów krwi / h, obrażenia broni +9
Wymagania: SIŁA: 21, POZIOM: 19
Cena sprzedaży: 5 250 PLN
Offline
Gość
a czy ktos znalazl jakis dobry przedmiot? chodzi mi o przedmiot majacy w nazwie slowo "dobry" np. Dobry Glock?
Przyjacielska Pałka Mocy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 1 900 PLN
Demoniczny Nóż ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 12
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 %
Wymagania: POZIOM: 19, WIEDZA: 15
Cena sprzedaży: 17 650 PLN
Ostatnio edytowany przez Szybki John (2008-02-20 19:14:16)
Gość
Dobry Kask ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 5
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 375 PLN
i to ma byc dobry kask??!! zenada
Gość
W koncu ja znalazlem cos godnego uwagi:)
Dobry oszczep
Bron dystansowa dwureczna
obrazenia: 45-75
ilosc atakow na runde: 3
wymagania: poziom 27 wiedza 24
cena sprzedazy: 13125 pln
Napromieniowana Maczuga
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 25 - 40
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +17 %, PKT KRWI -5 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ -10, obrażenia broni +10, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Cena sprzedaży: 5 750 PLN
Przyjacielski Rapier Odwagi
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, CHARYZMA +6, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 24, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 4 450 PLN
Dobra Antyczna Maczuga
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 34 - 56
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, ZWINNOŚĆ +23, obrażenia broni +11
Wymagania: SIŁA: 27, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 9 000 PLN
Ostatnio edytowany przez CojoJavier (2008-03-03 17:46:34)
Gość
Wzmacniająca Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
-------------------------------------------------------------------------------
Przyjacielska Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 650 PLN
-------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio edytowany przez DarthMaul (2008-02-26 13:10:47)
Gość
Krótki łuk Dalekiego zasięgu
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 26 - 30
Cechy: Trafienie +13, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +2, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 13, WIEDZA: 17, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 8
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Runiczna Koszulka
Zbroja
Obrona: 17
Cechy: SZCZĘŚCIE +5, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 22 900 PLN
nawet fajna rzecz kilka razy mnie uratowała
Strzelba
Obrażenia: 20 - 60
Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 19 000 PLN
dobra sprawa ale nie bede mugł jej jeszcze długo uzywac (
Szeroki Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 38 - 48
Cechy: Trafienie +7, szansa trafienia krytycznego +13 %, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 30
Cena sprzedaży: 10 000 PLN
Ostatnio edytowany przez Blade_wieczny_lowca (2008-03-02 09:03:24)
Gość
Kusza
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +8 %, ignoruje 15 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 22
Cena sprzedaży: 6 000 PLN
Jeszcze chwilkę będę musiała poczekać zanim z niej skorzystam